Referat fra generalforsamlingen i Grundejerforeningen Egholmsvej 3-5, 22. februar 2013
 
Deltagere: Randi og Finn 3A, Signe og Anda 3B, Charlotte og Stig 3C, Jørgen 5A, Edit og Aksel 5B, Hanne og Hans Henrik 5C, Inge og Torben 5D, Marianne og Sten 5E.
 
Sted: Hos Hanne og Hans Henrik 5C – Stor tak for de at de endnu engang lægger hus til!

 

Dagsorden: 

  1. Valg af dirigent/referent
  2. Formandens beretning om det forløbne år
  3. Forelæggelse af regnskab (udsendes inden generalforsamlingen)
  4. Forelæggelse og godkendelse af beplantnings- og vedligeholdelsesplan for fællesarealer, se hjemmeside
  5. Forslag fra bestyrelse og medlemmer
  6. Forelæggelse og godkendelse af budget
  7. Valg af bestyrelsens formand, kasserer og medlemmer
    • Hans Henrik, 5C ønsker ikke genvalg
    • Anda/Signe, 3B er villig til genvalg
    • Marianne/Steen, 5E er villig til genvalg
    • Charlotte/Stig, 3C er villig til genvalg
  8. Valg af revisor: Finn, 3A
  9. Eventuelt: Fastlæggelse af datoer for arbejdsdage, sommerfest og næste års generalforsamling.


Ad pkt. 1.
Sten blev valgt som dirigent og Edit som referent.

Ad pkt. 2.
Formandens beretning blev godkendt. Den bliver lagt ud på foreningens hjemmeside.

Ad pkt. 3.
Anda havde udsendt regnskab og budget pr. mail kl. 17.45 samme dag, som generalforsamlingen fandt sted – der står i vores vedtægter, at begge dele skal være udsendt en uge før generalforsamlingen!

Anda gennemgik regnskabet for 2012. Den restance, som Knud havde for 2011 blev betalt i marts 2012 og indgår derfor i 2012 regnskabet. Regnskabet blev godkendt og lægges på hjemmesiden.

Ad pkt. 4.
Der var ingen planer.

Ad pkt. 5.
Forslag fra bestyrelsen:
- Hans Henrik har sendt rykkerbrev til Knud vedr. skyldigt beløb for 2012 til vores grundejerforening. Vi besluttede at sende brevet videre til fogedretten i Holstebro, hvis vi ikke har modtaget det skyldige beløb inden 10 dage (koster 400kr.).

- Gartner / Bjørn slår græs igen i år – Hans Henrik har kontakten til Bjørn og finder ud af, om der skal klippes græs lidt tidligere i år – afhænger af, hvordan vækstsæsonen starter.

- Juri bestilles igen i år til at klippe hækkene og bestyrelsen udpeger én, der skal have kontakten til ham. Evt. skal han køre affaldet væk!

- Erhvervsforsikringen beholdes – Aksel læser forsikringspolicen igennem og giver besked til bestyrelsen, hvis der er noget, som skal tages op.

Forslag fra Finn:
- Originale dokumenter: Endeligt skøde, Egholmsvej 3 -5, - Deklaration og Vedtægter, som Finn siden 1990 har haft liggende i en bankboks, bliver nu overdraget til foreningen og skal opbevares hos den til enhver tid siddende formand.

Ad pkt. 6.
Budgetforslaget for 2013 blev vedtaget og godkendt - budget, opkrævningsdatoer + beløb for kontingent til grundejerforeningen lægges ud på hjemmesiden.

Hvis en grundejer har haft udlæg, som skal refunderes af kassereren – blev der aftalt, at pengene skal overføres i slutningen af hver måned.

Ad pkt. 7.
Hans Henrik ønsker ikke genvalg – Stig blev valgt som formand.
Finn ønsker ikke genvalg – Hans Henrik blev valgt som revisor.
Inge / Torben blev valgt ind i betyrelsen.
Signe / Anda og Marianne / Sten blev genvalgt.

Ad pkt. 8.
Se pkt. 7.

Ad pkt. 9.
Hans Henrik havde fået et tilbud på et nyt fælles alarmsystem – ikke stor interesse for det – Hans Henrik har givet sælgeren besked.

  1. arbejdsdag: 14. april 2013
  2. arbejdsdag + sommerfest: 8. juni 2013
  3. arbejdsdag + pegedag: 10. november 2013
    Generalforsamling: 28. februar 2014

Gavekort til Hans Henrik og vin til Finn som tak for mange års arbejde i bestyrelsen!

Referent
Edit, 5B

 

Grundejerforeningen Egholmsvej 3-5 // webmaster Signe Nørregaard